IT Dynamics 365 CRM szakértő (SE-12050)
• Folyamatosan követi a Microsoft D365 termékeivel kapcsolatos változásokat, újdonságokat.
• Összefogja a Microsoft D365 termékkel kapcsolatos információkat és támogatja az üzletet és IT kollégáit szakmai képzésekkel bemutatókkal.
• Együttműködik a Bank Retail Customer Tribe és a hozzá kapcsolódó társosztályok szakértőivel, megérti az üzleti igényeiket és a bank IT megvalósítási irányelvei
mentén javaslatot tesz a megvalósításra.
• Aktív részvétel az ügyfélértéknövelés rendszertámogatásának folyamatos fejlesztésében.
• Banki és külsős IT szakértőkkel való kapcsolattartás.
• Az üzleti és kockázati követelményekkel összhangban Dynamics megoldások architektúrájának tervezése, figyelembe véve a bank architektúra és IT biztonság
követelményeit.
• Technikai dokumentáció létrehozása és karbantartása, beleértve az architektúra-diagramokat, műszaki specifikációkat.
• A javasolt megoldás támogatása és minőségbiztosítása a megvalósítási szakasz során.
• Együttműködik a bank vállalati, adat-, infrastruktúra- és felhőarchitektjeivel, valamint a beszállítók technológiai szakértőivel.
Elvárások:
• Főiskolai/egyetemi műszaki végzettség vagy ezzel egyenértékű szakmai tapasztalat
• Legalább 5 év szakami tapasztalat a Microsoft Dynamics 365 megoldások területén
• Microsoft felhős technológiák/megoldások ismerete
• Tapasztalat rendszerintegrációs technológiákban
• Racionális, analitikus készség és logikus gondolkodás
• Kreatív, csapatjátékos személyiség
• Jó kommunikációs készség
• Képesség az üzleti igények megértésére
• Magabiztos, aktív angol nyelvtudás
• Folyamatos tanulás és alkalmazkodás az új technológiákhoz és módszerekhez
Előnyt jelent:
• Banki környezetben vagy nagyvállalatban szerzett tapasztalat
• Microsoft D365 vizsgák
• Microsoft Azure technológiai ismeretek