Service Manager (SZJ-9210)

2019-03-19-Budapest-IT/Telekom
A munkáltatóról / About the company
Az IT szektorban tevékenykedő, multinacionális partnerünk megbízásából tapasztalt kollégát keresünk Service Manager pozícióba
Pozíció részletezése / Position overview
Feladatok:

– Körülbelül 60 fő fordul egy Service Managerhez különböző people menedzsmenttel kapcsolatos kérésekkel
– A csapataidban lévő kollégákat már a kiválasztási folyamat során megismered, hiszen a te feladatod lesz a pénzügyi tárgyalások (bér, egyéb HR költségek) lebonyolítása, illetve szakmai karrierútjuk biztosítása.
– A partner igényei mentén több szoftverfejlesztői csapatot kell irányítanod.
– Az ügyfelek igényeinek felmérésén túl, a megoldási javaslatok kidolgozása is a feladatod lesz.
– Account menedzsment feladatok ellátása.
– Adminisztratív oldalról: például a forcecastok elkészítésének, timesheetek kezelésének, riportoknak és kimutatásoknak a pontos és határidőre való elkészítése lesz a feladatod.

Elvárások:

– Több éves people manageri tapasztalat
– Informatikai háttér
– Kiváló kommunikációs készség
– Stratégiai gondolkodás
– Jó probléma megoldó készség
– Folyékony angol nyelvtudás
– Alap pénzügyi ismeretek (költség gazdálkodás)
– Folyamatszemlélet
– Stressztűrés
– Pontosság

Előny:

– Szervezetfejlesztési tapasztalatok

KAPCSOLAT

Cím: 1037 Budapest, Montevideo u. 16/B

E-mail cím: office@jobsgarden.hu

Telefonszám: +36-1-439-2940

Fax: +36-1-439-29-63

Viber / Whatsapp elérés: 06-70-684-00-30

COPYRIGHT 2017 © JOBSGARDEN