Kárrendező - Műszaki területen (SZJ-11407)

2022-12-02-Budapest-Adminisztráció/Back office
Pozíció részletezése / Position overview
A Kárrendező felel az ügyfeleinkkel és partnereinkkel való professzionális és empatikus kapcsolattartásért, miközben figyelemmel követi, ellenőrzi, felelősségteljesen intézi és elbírálja az ügyfelek által benyújtott kárrendezési igényeket.

A leendő munkatárs feladatai:

• Az ügyfelek által bejelentett kártérítési igényekkel kapcsolatos kérdések megválaszolása;
• Tanácsadás a biztosítóhoz kártérítési igényt bejelentő ügyfeleknek a biztosító által finanszírozott károkkal kapcsolatban;
• Az ügyfelek által megküldött dokumentumok véleményezése, felülvizsgálata megfelelő, pontos, és indokolt elbírálás céljából;
• Az elbírálási folyamat során történő folyamatos, szükségszerű tájékoztatás, egyeztetés az ügyfelekkel, partnerekkel;
• A kárügyek adminisztrálása a biztosító rendszereiben, a kárkifizetésekhez kapcsolódó pénzügyi műveletek elvégzése;
• Ügyfélközpontúság és magas szakmai minőség képviselete az e-mailben és telefonon történő kapcsolattartás során az ügyfelekkel, partnerekkel, illetve kollégákkal;
• Eseti és rendszeres jelentések elkészítése;
• Aktív részvétel a cég életében.

A pozíció betöltéséhez szükséges:

• Nyitottság a kárrendezői tevékenység elsajátítására;
• Analitikus és műszaki szemléletmód;
• Proaktív, feladat- és problémamegoldó készség;
• Önálló és egyben csapatmunkára való hajlandóság;
• Igényes, pontos, precíz és felelősségtudatos feladatvégzés;
• Ügyfélközpontúság, empatikus szemléletmód;
• Magabiztos, társalgási szintű angol nyelvtudás;
• Magabiztos, felhasználói szintű számítógépes ismeretek (kiemelten Excel és Office).

Előnyt jelent:

• Ügyfélkapcsolati, összetettebb adminisztratív területen szerzett tapasztalat;
• Műszaki területen végzettség felsőfokú végzettség;
• Műszaki területen szerzett munkatapasztalat;
• Ingatlan értékbecslési területen szerzett tapasztalat;
• Biztosítónál, biztosítás-közvetítőnél, vagy kárrendezésben szerzett tapasztalat.

Amit kínálunk:

• Alapbérből, Cafetériából és Bónuszból álló juttatási csomagot;
• Folyamatos szakmai fejlődési lehetőséget;
• Nagyfokú önállóságot egy összetartó csapatban, ahol segítőkész kollégák támogatják a napi munkát;
• Heti két nap otthoni munkavégzést;
• Tömegközlekedéssel is könnyen és gyorsan megközelíthető modern irodát;
• Hosszú távú munkalehetőséget egy család- és kutyabarát munkahelyen, ahol értékeink a gyakorlatban is megvalósulnak.

KAPCSOLAT

Cím: 1134 Budapest, Dévai utca 19. VIII/811

E-mail cím: office@jobsgarden.hu

Mobil: +3670 399 9557

+3630 4450677
(English speaking contact)

COPYRIGHT 2022 © JOBSGARDEN