Senior Vállalati Kárrendező (SZJ-11406)
• Beérkező kártérítési igények kezelése, elbírálása, adminisztrációja;
• Professzionális kapcsolattartás az ügyfelekkel, partnerekkel és a társosztályokkal;
• Rendszereinken keresztül kárrendezéshez kapcsolódó pénzügyi műveletek kezelése;
• Ügyfélközpontúság és magas szakmai minőség képviselete a partnerekkel és ügyfelekkel való együttműködések során;
• Eseti és rendszeres jelentések elkészítése;
• Kárrendezési feladatok minőségi, hatékony végrehajtása;
• Kárrendezői csapatban való tapasztalat- és tudásmegosztás, kollégák támogatása;
• Aktív részvétel a vállalati célok és előírások teljesítésének támogatásában.
A jelentkezés feltételei:
• 1-3 év vállalati kárrendezésen szerzett tapasztalat;
• Analitikus és műszaki szemléletmód;
• Proaktív, feladatmegoldó készség;
• Önálló és egyben csapatmunkára való hajlandóság;
• Készség a hatékony együttműködések kialakítására;
• Igényes, pontos, precíz és felelősségtudatos feladatvégzés;
• Kiemelkedő kommunikációs és problémamegoldó képesség;
• Ügyfélközpontúság, empatikus szemléletmód;
• Magabiztos, társalgási szintű angol nyelvtudás;
• Magabiztos, felhasználói szintű számítógépes ismeretek (kiemelten Excel és Office)
Előnyt jelent:
• Szakirányú, felsőfokú végzettség
• Műszaki végzettség/munkatapasztalat;
• Ügyfélkapcsolati, összetettebb adminisztratív területen szerzett tapasztalat.
Amit kínálunk:
• Nagyfokú önállóságot egy összetartó csapatban, ahol segítőkész kollégák támogatják
a napi munkát;
• Folyamatos szakmai fejlődéslehetőséget;
• Széleskörű alkalmazotti juttatásokat;
• Akár heti két nap otthoni munkavégzést;
• Biztos, teljes munkaidős állást;
• Hosszú távú munkalehetőséget egy olyan munkahelyen, ahol Értékeink a gyakorlatban
is megvalósulnak.