Windows HelpDesk üzemeltető (EK-10851)

2022-01-05-Budapest-IT/Telekom
A munkáltatóról / About the company
Feladat:
• Többszáz felhasználós környezetben, Windows- és Exchange server, Windows 10, MS Office 2016 rendszerkörnyeztben Windows felhasználói HelpDesk feladatok ellátása
• Napi működésben és működtetésben való aktív részvétel, üzemeltetési, karbantartási és támogatási feladatok; ellátása
• Új rendszerek és technológiák megismerése, bevezetésük támogatása;
• Csapatmunka és önálló, felelőségteljes munkavégzés;
• A cég által használt alkalmazások, megismerése és üzemeltetése, felhasználói támogatása
• A cég nyomtatóeszközeinek üzemeltetése, kellékanyagainak kezelése

Elvárások:
• Windows 10 desktop, Offiice 2016, Outlook 2016, és hálózati alapismeretek;
• folyamatos, legalább 2 éves aktív számítástechnikusi tapasztalat a fenti rendszerkörnyezetben (jelenleg is ilyen munkakörben való tevékenység)
• Hardver ismeretek;
• Felhasználó támogatásban szerzett jártasság, empatikus emberi kapcsolatok, jó kommunikációs készség
• Legalább középfokú szakirányú végzettség

Előnyök:
• Windows desktop és Office mélyebb ismerete;
• Megismerési, tanulási hajlandóság
• Felhasználói szintű angol nyelvtudás;
• B kategóriás jogosítvány.

Amit kínálunk:
• versenyképes juttatási csomag: alapbér + bónusz + technikai (mobiltelefon, notebook, és egyéb juttatások;
• szakmai fejlődés és tanulási lehetőség, rendszerismeretek mélyebb elsajátítása;
• egészségtudatos munkahely és sport tevékenység támogatása.

Munkavégzés helye: Budapest, XIII. kerület,

Pozíció részletezése / Position overview

KAPCSOLAT

Cím: 1134 Budapest, Dévai utca 19. VIII/811

E-mail cím: office@jobsgarden.hu

Mobil: +3670 399 9557

+3630 4450677
(English speaking contact)

COPYRIGHT 2017 © JOBSGARDEN