Pénzügyi asszisztens (PE- 11217)
– Működési terület szakmai támogatása, szoros együttműködés a kontrollerrel
– Belső számlaiktatási rendszer működtetése
– Számlakezelés, számlák ellenőrzése (kimenő, bejövő számlák iktatása, kezelése, alaki és tartalmi ellenőrzése, a mindenkor hatályos pénzügyi és számviteli törvény alapján), számla adatok rögzítése
– Kimenő számlázás
– Pénzügyi nyilvántartások vezetése, kidolgozása
– TIG és megbízási szerződések számviteli szempontok szerinti ellenőrzése, feldolgozása, tárolása, nyilvántartása
– Banki kapcsolattartás, hitelek kezelése
– Költséghelyek kezelése
– Napi banki utalások előkészítése, koordinációja, folyószámla egyeztetések
– Pénzügyi zárások előkészítése, zárásokban aktív közreműködés
– Házi pénztár kezelése
– Adat- és dokumentumkezelési szabályok kialakítása, betartása
– Kimutatások, beszámolók, szakmai anyagok összeállításában közreműködés
Elvárások:
– Középfokú pénzügyi-számviteli végzettség
– Minimum 1-3 év releváns területen eltöltött tapasztalat
– Excel magas szintű ismerete
– O365 felhasználó szintű ismeret
Előny:
– Business Central rendszer ismerete
– IT szektorban eltöltött pénzügyi adminisztrátor/ügyintézői tapasztalat
Amit kínálunk:
– Folyamatos fejlődési lehetőség, képzéseken való részvétel, nyelvtanulás támogatása
– Hosszútávú határozatlan idejű munkaszerződés
– Rugalmas munkarend és a későbbiekben home office lehetőség
– Cafeteria, egészségbiztosítás, Munkavállalói Támogató Program, csapatépítő rendezvények
– Jó hangulatú, barátságos munkahelyi légkör
– Állatbarát munkahely