Irodai Adminisztrátor - fixed term (SZJ - 9706)

2019-10-24-Budapest-Adminisztráció/Back office
A munkáltatóról / About the company
Szeretnél egy nemzetközi szervezetben dolgozni? Itt a lehetőség, hogy a partnerünk budapesti irodájában kipróbáld magad Irodai Adminisztrátor (fixed term) pozícióban.
Pozíció részletezése / Position overview
Feladatok:

– az Operations Team vagyonának, kisebb értékű tételek, a tulajdonában lévő eszközök leltárba vétele,
megszámlálása, adminisztrálása
– személyzeti támogatás nyújtása az éves eszköz-ellenőrzési folyamatban
– új vonalkód-címkék nyomtatása, majd az eszközök felcímkézése
– Eszközök mennyiségbeli ellenőrzése
– felbecsülni és feljegyezni az eszközök állapotát, azonosítani a hibásakat
– éves jelentés elkészítése

Elvárások:

– minimum érettségi, folyamatban levő felsőfokú tanulmányok nem akadály
– MS Office felhasználó szintű ismerete
– előny az irodai és informatikai berendezésekkel kapcsolatos általános ismeret, angol tudás

Amit kínálunk:

– modern, barátságos irodai környezet
– versenyképes jövedelem
– 1 hónapos, határozott idejű szerződés

KAPCSOLAT

Cím: 1037 Budapest, Montevideo u. 16/B

E-mail cím: office@jobsgarden.hu

Telefonszám: +36-1-439-2940

Fax: +36-1-439-29-63

Viber / Whatsapp elérés: 06-70-684-00-30

COPYRIGHT 2017 © JOBSGARDEN