Folyamatszervező senior szakértő (TB-9434)

2019-08-29-Budapest-IT/Telekom
A munkáltatóról / About the company
Nagy múlttal rendelkező pénzügyi szektorban tevékenykedő partnercégünk Folyamatszervező senior szakértő pozícióba keres kollégát budapesti irodájába.
Pozíció részletezése / Position overview
Feladatok:

• Contact Center területen alkalmazott üzleti- és rendszerfolyamatok feltérképezése, teljes körű e2e digitalizációjának leszállítása, napra készen tartása
• Contact Center területről érkező folyamatfejlesztési igények felmérése, specifikálása
• Contact Center területet érintő hatáselemzések, döntés előkészítő dokumentációk készítése, döntést követően folyamati, működés, hatékonyságtámogató fejlesztési projektek menedzsmentjének ellátása
• Területet érintő utasítások készítése, társterületekkel való harmonizáció koordinálása, napra készen tartása
• Folyamatszervezési feladatok minőségbiztosításának ellátása, éves tervezése, nyomon követése, riportolása, transzparencia biztosítása
• Contact Center üzletfejlesztési projektekben való aktív részvétel, folyamatszervezői irányok képviselete
• Folyamatszervezési módszertan fejlesztése, fejlesztési irányainak meghatározása, evangelizálása
• Napi kapcsolattartás a Contact Center területek vezetőivel és munkatársaival, szakmai támogatás nyújtása
• Terület képviselete külső és belső auditokon, belső ellenőrzéseken, az ellenőrzéshez kapcsolódó adatszolgáltatás koordinálása

Elvárások:

• Felsőfokú végzettség
• Legalább 3 éves hasonló – folyamatszervezői, üzleti elemző területen- szerzett tapasztalat
• Terület specifikus szakmai angol nyelv minimum középfokú ismerete szóban és írásban
• Lean módszertan gyakorlati ismerete
• MS Office felhasználói szintű ismerete
• Visio, Aris felhasználói szintű ismerete
• Kimagasló problémafeltáró, kezdeményező és szervezőkészség
• Rendszerszemléletű gondolkodás
• Proaktív, eredményorientált hozzáállás
• Kiváló kommunikációs, konzultációs készség
• Ügyfélközpontúság
• Megbízhatóság, pontosság, precizitás
• Önálló munkavégzésre nyitottság

Előnyök:

• Contact Center és/vagy személyes ügyfélszolgálati területen szerzett folyamatszervezői tapasztalat
• Contact Center és/vagy Üzletfejlesztési területen szerzett projektmenedzsment tapasztalat
• Agilis módszertanok ismerete
• Jogszabályi környezet, a tevékenységgel kapcsolatos belső es külső szabályozás ismerete

KAPCSOLAT

Cím: 1037 Budapest, Montevideo u. 16/B

E-mail cím: office@jobsgarden.hu

Telefonszám: +36-1-439-2940

Fax: +36-1-439-29-63

Viber / Whatsapp elérés: 06-70-684-00-30

COPYRIGHT 2017 © JOBSGARDEN