Office Manager (SZJ-9327)

2019-07-24-Budapest-Egyéb
A munkáltatóról / About the company
Partnercégünk adminisztratív tevékenységének kézbentartása, valamint az iroda professzionális működésének biztosítása érdekében keresünk munkatársat Office Manager pozícióba.
Pozíció részletezése / Position overview
Adminisztratív tevékenységek:

• Bejövő számlák rendszerezése, iktatása, előkészítése aláírásra
• Házipénztár, költségelszámolások kezelése
• Kintlévőségek proaktív kezelése, cash flow biztosítása
• Ügyfél- és beszállítói szerződések nyilvántartása, követése, proaktív kezelése, kritikus dátumok figyelése-kezelése
• Munkaügyi- és bérügyintézés: jelenléti ívek, szabadságok regisztrálása, követése, bérszámfejtési feladatok elvégzése
• Mindennemű HR feladat kezelése (új kolléga felvétel, álláshirdetések, távozó kollegák kiléptetése
• Irodába érkező látogatók, vendégek fogadása, tárgyaló rendben tartása, felkészítése, vendéglátás lebonyolítása
• Iroda és egyéb tárgyi eszközök, számítógépek, telefonok, autók kezelése, leltárak nyilvántartása
• Költségelszámolások kezelése
• Posta, futár teljeskörű ügyintézés
• Utazások kezelése, repülő, szállás, rendezvények, konferenciák részvételének szervezése
• Cég- és iroda működéssel kapcsolatos költségek figyelemmel kísérése és racionális megtakarítási lehetőségekre javaslattétel, azok megvalósítása
• Hatékonyságnövelés – a cég hatékonyabb általános működése érdekében javaslattételek és azok bevezetése
• A cégvezetők távollétében az iroda, a cég és a kollegák “működésének” koordinálása, ellenőrzése
• Ügyfelek, alvállalkozók és szolgáltatókhoz kapcsolódó adminisztrációs feladatok ellátása: ajánlatok, megrendelők, szerződések, teljesítésigazolások, számlák nyilvántartása, utalásra előkészítése
• Iroda professzionális működésének biztosítása, mindennemű szolgáltatás, eszköz, anyag folyamatosságának biztosítása, nyilvántartása (irodabérlet, üzemeltetés, irodabútor, irodaszer, vendéglátás, informatika és kommunikáció, stb)
• Iroda folyamatos magas szinten rendben tartása, üzemelésének biztosítása, kapcsolattartás a bérbeadóval, üzemeltetővel
• Látogatók fogadása, vendéglátás
• Megbeszélések szervezése, tárgyalóhasználat nyilvántartása
• IT rendszerek proaktív felügyelete, riportok készítése és rendszeres figyelemmel kísérése (CRM, intranet)
• Nemzetközi központtal adminisztratív és pénzügyi kapcsolattartás, szerződéskövetés, elszámolások (fizetendő és számlázandó díjak követése, teljeskörű ügyintézése)

KAPCSOLAT

Cím: 1037 Budapest, Montevideo u. 16/B

E-mail cím: office@jobsgarden.hu

Telefonszám: +36-1-439-2940

Fax: +36-1-439-29-63

Viber / Whatsapp elérés: 06-70-684-00-30

COPYRIGHT 2017 © JOBSGARDEN